FILTRÉR FORLØB EFTER
Vælg et eller flere fag
Vælg en eller flere målgrupper
Fag: Arbejdskendskab
Fag: Billedkunst
Fag: Biologi
Fag: Bioteknologi
Fag: Dansk
Fag: Elevernes alsidige udvikling
Fag: Engelsk
Fag: Færdselslære
Fag: Fransk
Fag: Fysik
Fag: Fysik og kemi
Fag: Geografi
Fag: Geovidenskab
Fag: Håndværk og Design
Fag: Historie
Fag: Idræt
Fag: Informatik
Fag: Innovation og entreprenørskab
Fag: It og medier
Fag: Kemi
Fag: Kristendomskundskab
Fag: Madkundskab
Fag: Matematik
Fag: Musik
Fag: Natur og teknologi
Fag: Naturgeografi
Fag: Samfundsfag
Fag: Sproglig udvikling
Fag: Sundheds- og Seksualundervisning
Fag: Tysk
Fag: Uddannelse og job
Målgruppe: Børnehaver & Dagtilbud
Målgruppe: Lærere & Pædagoger
Målgruppe: Fagpersoner
Målgruppe: Ungdomsuddannelser
Målgruppe: 0. klasse
Målgruppe: 1. klasse
Målgruppe: 2. klasse
Målgruppe: 3. klasse
Målgruppe: 4. klasse
Målgruppe: 5. klasse
Målgruppe: 6. klasse
Målgruppe: 7. klasse
Målgruppe: 8. klasse
Målgruppe: 9. klasse
Målgruppe: 10. klasse
Målgruppe: A-niveau
Målgruppe: B-niveau
Målgruppe: C-niveau
Tidspunkt: Hele Året
Tidspunkt: Januar
Tidspunkt: Februar
Tidspunkt: Marts
Tidspunkt: April
Tidspunkt: Maj
Tidspunkt: Juni
Tidspunkt: Juli
Tidspunkt: August
Tidspunkt: September
Tidspunkt: Oktober
Tidspunkt: November
Tidspunkt: December
Pris: Gratis forløb
Afstand: Kun lokale forløb
Afstand: Forløbet foregår på jeres skole
Afstand: Forløbet foregår ikke på jeres skole

SMART

Klik på "SKIFT" og indtast en adresse, så beregner vi afstande til alle forløb ud fra den. Du kan altid klikke på "SKIFT" for at ændre til at vise nyeste forløb først.

Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb sorteret efter:
Din nuværende lokation Nyeste forløb
Gratis
A-niveau
B-niveau
Hele Året

Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger Epinion, hvor medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med indsamling og bearbejdning af data til statistik i deres hverdag.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
Hele Året

Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger Deloitte, hvor medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med indsamling og bearbejdning af data til statistik i deres hverdag.

Mere info og kontakt

Kontakt os endelig, hvis du har fundet et spændende forløb, men mangler en virksomhed i nærheden af din skole. Så vil vi meget gerne forsøge at hjælpe og finde en relevant virksomhed, der gerne vil have besøg.

Kontakt os her
Gratis
A-niveau
B-niveau
Hele Året

Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger analyseinstituttet Megafon, Frederiksberg, hvor en medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med kvantitativ og kvalitativ metode. Eleverne får selv til at afprøve begge metoder.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
Hele Året

Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger Dansk Arbejdsgiverforening, hvor medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med indsamling og bearbejdning af data til statistik i deres hverdag.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Logistik er et vigtigt redskab til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg hos Blue Water Shipping i Esbjerg, og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, der er forbundet med nødhjælpstransport.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Logistik er et vigtigt redskab til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg hos Blue Water Shipping i Billund, og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, der er forbundet med nødhjælpstransport.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Logistik er et vigtigt redskab til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg hos Blue Water Shipping i Aarhus, og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, der er forbundet med nødhjælpstransport.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Logistik og formidling er vigtige redskaber til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg i Dansk Røde Kors og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, de humanitære organisationer arbejder i.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Logistik og formidling er vigtige redskaber til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg i Folkekirkens Nødhjælp og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, de humanitære organisationer arbejder i.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Aalborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Viborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Vejle har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Sønderborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Odense har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Herning har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Haderslev har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Roskilde har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i København har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll A/S i Esbjerg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Moe A/S i Aalborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Odense har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Roskilde har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

OBS: Virksomheden er lukket for besøg frem til juni 24. Kontakt evt. Charlotte fra Åben Virksomhed på cwa@da.dk, så vi kan hjælpe med at finde et alternativ.

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i København har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Horsens har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Søren Jensen i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Gratis
A-niveau
B-niveau
C-niveau
Hele Året

Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed AFRY i Herning har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.

Mere info og kontakt
Mød en udvikler – Torben
Mød en udvikler – Torben

Her i videoen kan du møde Torben, som har udviklet forløbet “Byg en vej – Teknologi og asfalt” til 1. – 2. og 5. – 6. klasse til N/T faget. Hør hans tanker om forløbet, og hvad eleverne kan se på et asfaltværk.

“Det bliver mere levende for eleverne”
“Det bliver mere levende for eleverne”

Hør fire lærere fortælle om deres oplevelse med virksomhedsbesøg som en del af undervisningen.

2.g klasse på besøg hos COWI
2.g klasse på besøg hos COWI

Hør direktøren fra COWI og elever og lærer fra Virum gymnasium fortælle om deres oplevelse med et virksomhedsbesøg hos COWI.