Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger Epinion, hvor medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med indsamling og bearbejdning af data til statistik i deres hverdag.
Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger Deloitte, hvor medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med indsamling og bearbejdning af data til statistik i deres hverdag.
Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger analyseinstituttet Megafon, Frederiksberg, hvor en medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med kvantitativ og kvalitativ metode. Eleverne får selv til at afprøve begge metoder.
Hvordan bruges statistik til at sige noget om samfundet? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til matematik. Eleverne arbejder med statistiske og sandsynlighedsteoretiske modeller, inden de besøger Dansk Arbejdsgiverforening, hvor medarbejder fortæller om, hvordan de arbejder med indsamling og bearbejdning af data til statistik i deres hverdag.
Logistik er et vigtigt redskab til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg hos Blue Water Shipping i Esbjerg, og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, der er forbundet med nødhjælpstransport.
Logistik er et vigtigt redskab til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg hos Blue Water Shipping i Billund, og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, der er forbundet med nødhjælpstransport.
Logistik er et vigtigt redskab til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg hos Blue Water Shipping i Aarhus, og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, der er forbundet med nødhjælpstransport.
Logistik og formidling er vigtige redskaber til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg i Dansk Røde Kors og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, de humanitære organisationer arbejder i.
Logistik og formidling er vigtige redskaber til planlægning, prioritering og afrapportering af humanitære indsatser. I dette undervisningsforløb til matematik indgår et besøg i Folkekirkens Nødhjælp og eleverne får indblik i den komplekse virkelighed, de humanitære organisationer arbejder i.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Aalborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Viborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Vejle har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Sønderborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Odense har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Herning har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Haderslev har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Roskilde har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i København har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Rambøll A/S i Esbjerg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Moe A/S i Aalborg har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Odense har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Roskilde har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
OBS: Virksomheden er lukket for besøg frem til juni 24. Kontakt evt. Charlotte fra Åben Virksomhed på cwa@da.dk, så vi kan hjælpe med at finde et alternativ.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i København har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed OJ Rådgivende Ingeniører i Horsens har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed Søren Jensen i Aarhus har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.
Hvordan kan matematik bruges som et værktøj til øget bæredygtighed i byggeriet? Igennem dette undervisningsforløb vil gymnasieeleverne opleve, i hvor høj grad den rådgivende ingeniørvirksomhed AFRY i Herning har fokus på at skabe bæredygtige bygninger, og hvordan den differentialregning, der undervises i på gymnasiet, kan bruges som redskab til ressourceoptimering.