Tal i butikken

Kontakt virksomheden

Inden du ringer til virksomheden, anbefaler vi, at du læser lærervejledningen. Her har vi samlet en kort tjekliste over, hvad der er godt at aftale med virksomheden, inden I besøger dem.
Kommer du ikke igennem over telefonen, kan du skrive til virksomheden her:

Husk at udfylde dit navn
Husk at udfylde en korrekt email adresse
Husk at udfylde dit telefonnummer
Husk at skrive din besked
Vi kan ikke sende din besked. Prøv venligst igen.

Din besked er sendt afsted

Undervisningsforløbet starter med undervisning hjemme på skolen, fortsætter med et besøg i en detailbutik og afsluttes med undervisning hjemme på skolen. Det giver eleverne et hands-on indtryk af, hvordan det, de lærer i klassen, hver dag bruges i verden omkring os. Forløbet er udviklet, så det opfylder Fælles Mål for matematik, samt Uddannelse og Job.

Antal lektioner:

  • 5 lektioner før besøget i butikken.
  • 1 time i butikken.
  • 3 lektioner efter besøget i butikken.

 

SE HVORDAN DU GØR PÅ FORSIDEN AF LÆRERVEJLEDNINGEN

Tidspunkt
Hele Året
Målgruppe
2. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
Fag
Matematik
Gratis
Hvor?

Flying Tiger i Kolding

Skovvænget 42
6000 Kolding

E-mailadresse

rekl@flyingtiger.com

Kontaktperson

Kontakt virksomheden for at aftale et besøg

Rene Klemmensen
District Manager
rekl@flyingtiger.com
42 14 25 47

 

Spørgsmål til det faglige indhold

Kontakt os her

En del af undervisningsforløbet

Tal i butikken

(Forløb fra "Åben Virksomhed")
“Det bliver mere levende for eleverne”
“Det bliver mere levende for eleverne”

Hør fire lærere fortælle om deres oplevelse med virksomhedsbesøg som en del af undervisningen.

2.g klasse på besøg hos COWI
2.g klasse på besøg hos COWI

Hør direktøren fra COWI og elever og lærer fra Virum gymnasium fortælle om deres oplevelse med et virksomhedsbesøg hos COWI.

Mød en udvikler
Mød en udvikler
Her i videoen kan du møde Lykke, som har udviklet forløbet “Plastens egenskaber og genanvendelse” til 7., 8. og 9. klasse til naturfagene. Hør hendes tanker om forløbet, og hvad virksomhedsbesøg giver eleverne.