Interaktionsdesign
Undervisningsforløbet består af undervisning på gymnasiet, et virksomhedsbesøg hos OiSTER i København og undervisning på gymnasiet igen. Det giver eleverne et indtryk af, hvordan digitale kompetencer anvendes ude i erhvervslivet. Forløbet er udviklet, så det opfylder en række faglige mål i informatik. Samtidig opnår eleverne karrierelæring.
Et virksomhedsbesøg varer omkring 1,5 time. Du kan finde forslag til forløbet og besøgets indhold i lærervejledningen.
Tidspunkt
Målgruppe
Fag
Læringsmål
Læringsmål fremgår af lærerguiden.
Til virksomheden
![](https://aabenvirksomhed.dk/da-gymnasiet/wp-content/uploads/sites/103/2022/10/OiSTER.png)
Hvor?
OiSTER, Købehavn V.
Fadet 4
1799 København V
E-mailadresse
Kontaktperson
Ring eller skriv til OiSTER for at aftale et besøg:
Jesper Gunris Schneider
31 20 09 88
jesper.schneider@oister.dk