Her på siden kan du kontakte SCT Transport og aftale dato for, hvornår du og din klasse kan komme på besøg.
Du finder også undervisningsmateriale, som du kan bruge i det omfang, du har lyst – og en guide til, hvordan du griber virksomhedsbesøget an.
Husk endelig at fortælle virksomheden, hvad eleverne har arbejdet med forud for besøget. På den måde gør du det nemt for virksomheden at tale relevant ind i det, I har arbejdet med hjemme i klassen.
Her kan du skrive til Carsten Gulstad, der er kontaktperson hos SCT Transport A/S på hovedsædet i Allerød. Du er også velkommen til at række ud via telefonnummeret 41 38 38 50
I nærheden af SCT Transport A/S på hovedsædet i Allerød
Andre tilbud
Hvordan bruger Matas i Allerød data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Hvordan bruger Føtex Hillerød data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Få fint besøg af en vvs-installatør fra Christoffersen & Knudsen på jeres skole, som på en rundtur gennemgår skolens vand- og varmeinstallationer og lærer eleverne, hvordan man kan nedbringe vand- og energiforbruget, reducere CO2-udledningen og samtidig sikre et bedre indeklima.
Hvordan opbygger man en hjemmeside? Det får eleverne svar på i dette undervisningsforløb til informatik. Efter en kort introduktion til emnet, besøger klassen Atea i Ballerup, hvor en medarbejder fortæller om arbejdet med at udvikle og vedligeholde deres hjemmeside, således at eleverne er klædt godt på, når de efterfølgende skal udvikle deres egen hjemmeside via et CMS-system.
Hvordan bruger Matas i Lyngby Storcenter data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.
Besøg BR i Gentofte, og giv dine elever et sjovt indblik i, hvordan man driver en butik. Besøget gør dem klogere på, hvordan matematikken fra klasseværelset kommer i spil, når man sælger varer i detailbranchen – og de ser, hvordan hverdagen som medarbejder i BR kan se ud.
OBS! BR tager ikke imod besøg i perioden 1. nov.-1. jan. på grund af juletravlhed.