Undervisningsforløbet

Den digitale butik

Hver dag handler de fleste danskere i en butik, men de færreste af os tænker over al den teknologi og logistik, der ligger bag det at drive en butik, og som sikrer, at der konstant er varer på hylderne.

I dette matematikforløb bliver eleverne klogere på, hvordan butikker i detailbranchen bruger data til planlægning, og de lærer, hvad automatisk disponering er, og hvordan det hjælper butikken med at styre varebestilling, lagerbeholdning og vagtplaner. De laver algoritme-øvelser og øvelser med databehandling – og får en god forståelse for, hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Undervejs i forløbet besøger eleverne en detailbutik, der fortæller dem om, hvordan butikken til dagligt arbejder med netop automatisk disponering og dermed sikrer stabil lagerbeholdning.

Materialer til forløbet

SMART

Klik på "SKIFT" og indtast en adresse, så beregner vi afstande til alle forløb ud fra den. Du kan altid klikke på "SKIFT" for at ændre til at vise nyeste forløb først.

Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb sorteret efter:
Din nuværende lokation Nyeste forløb
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Sønderborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Aabenraa data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt

Kontakt os endelig, hvis du har fundet et spændende forløb, men mangler en virksomhed i nærheden af din skole. Så vil vi meget gerne forsøge at hjælpe og finde en relevant virksomhed, der gerne vil have besøg.

Kontakt os her
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Nykøbing Falster data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Haderslev data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Esbjerg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Esbjerg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Kolding Syd data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Nyborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Kolding City data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Odense data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Bolbro data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Kolding data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Middelfart data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Korsør data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Næstved data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Venusvej Fredericia data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Fredericia City data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Slagelse data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Havnen i Vejle data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Vejle data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ringsted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Horsens data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Kalundborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Horsens data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Greve data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Hundige data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Ishøj data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Holbæk data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex City2 Taastrup data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Friheden data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Albertslund data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Solar Kastrup data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka One Stop Fields data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Carlsbergbyen data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex i Rødovre Centrum data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

OBS: Bilka Herning tager kun imod elever fra 9. klasse
Hvordan bruger Bilka Herning data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Frederiksberg Centret data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ikast data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Frederikssund data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Silkeborg Torvet data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Holme data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Tilst data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Skejby data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Holstebro data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Hillerød data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Skæring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ebeltoft data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Viborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Randers data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Dytmærsken data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Mariagervej data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Thisted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Skalborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Slotsgade Aalborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Brønderslev data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Hjørring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Motor Mille, asfalt og en stor gummiged
Motor Mille, asfalt og en stor gummiged

Mikkel fra Åben Virksomhed var med en 4. klasse på besøg hos asfaltfabrikken NCC, og dagen bød på lidt af hvert.

Se med og hør, hvad elever kan opleve, når de besøger et asfaltværk som en del af forløbet
Byg en vej – asfalt og teknologi.

Tag med 2.g på besøg hos Røde Kors
Tag med 2.g på besøg hos Røde Kors

2.g fra Kolding Gymnasium besøgte Røde Kors som en del af forløbet En verden i brand og fik et unikt indblik i den humanitære nødhjælpsorganisations arbejde.

På det interaktive museum Røde Kors Oplevelsen løste de dilemmaer, læte om krigens regler, smagte nødrationer og oplevede nødhjælp gennem VR-briller.

Hvad laver en bygningsmaler?
Hvad laver en bygningsmaler?

Som en del af forløbet Design et værelse – matematik i farver besøgte 6. klasse fra Kroggårdskolen bygningsmaleruddannelsen i Gladsaxe.

Få et sneak peak på besøget her, og bliv klogere på, hvad eleverne kan opleve, når de besøger bygningsmaleruddannelsen.