Undervisningsforløbet

Den digitale butik

Hver dag handler de fleste danskere i en butik, men de færreste af os tænker over al den teknologi og logistik, der ligger bag det at drive en butik, og som sikrer, at der konstant er varer på hylderne.

I dette matematikforløb bliver eleverne klogere på, hvordan butikker i detailbranchen bruger data til planlægning, og de lærer, hvad automatisk disponering er, og hvordan det hjælper butikken med at styre varebestilling, lagerbeholdning og vagtplaner. De laver algoritme-øvelser og øvelser med databehandling – og får en god forståelse for, hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Undervejs i forløbet besøger eleverne en detailbutik, der fortæller dem om, hvordan butikken til dagligt arbejder med netop automatisk disponering og dermed sikrer stabil lagerbeholdning.

Materialer til forløbet
Til eleven
Til læreren
Til virksomheden

SMART

Klik på "SKIFT" og indtast en adresse, så beregner vi afstande til alle forløb ud fra den. Du kan altid klikke på "SKIFT" for at ændre til at vise nyeste forløb først.

Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb baseret ud fra:
Viser lige nu forløb sorteret efter:
Din nuværende lokation Nyeste forløb
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Tønder data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Sønderborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt

Kontakt os endelig, hvis du har fundet et spændende forløb, men mangler en virksomhed i nærheden af din skole. Så vil vi meget gerne forsøge at hjælpe og finde en relevant virksomhed, der gerne vil have besøg.

Kontakt os her
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Aabenraa data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Nykøbing Falster data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Svendborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Haderslev data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Esbjerg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Esbjerg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Esbjerg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Kolding Syd data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Nyborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Kolding City data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Spejdersport i Kolding data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Odense data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Bolbro data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Kolding data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Næstved data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Middelfart data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Korsør data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Sport24 Outlet i Middelfart data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Næstved data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Venusvej Fredericia data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Fredericia data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Fredericia City data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Slagelse data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Slagelse data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Havnen i Vejle data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ølby Centeret data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Vejle data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ringsted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Køge data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Rønne data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Horsens data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Kalundborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Horsens data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Greve data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Hundige data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas på Ro’s Torv data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Ishøj data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

OBS: Grundet ombygning kan Føtex Holbæk først tage imod besøg fra uge 16 2024. 

Hvordan bruger Føtex Holbæk data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex City2 Taastrup data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Friheden data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Albertslund data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Solar Kastrup data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

OBS: Kan kontaktes fra foråret 2023

Hvordan bruger Bilka One Stop Fields data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Glostrup data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Hvidovrevej data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Spinderiet i Valby data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Carlsbergbyen data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Rødovre Centrum data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex i Rødovre Centrum data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Føtex Herning tager ikke imod besøg i øjeblikket grundet manglende kapacitet. Kontakt Åben Virksomhed, så kan vi hjælpe med at finde et alternativ.

Hvordan bruger Føtex Herning data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Herning data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

OBS: Bilka Herning tager kun imod elever fra 9. klasse
Hvordan bruger Bilka Herning data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Frederiksberg Centret data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Frederiksbergcenteret (Plan 1) data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ikast data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Husum data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Herlev Bymidte data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Frederikssund data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Lyngby Storcenter data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

OBS: Grundet brand i butikken kan Føtex Silkeborg Torvet først modtage besøg fra foråret 2024

Hvordan bruger Føtex Silkeborg Torvet data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Holme data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Bruuns Galleri data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Allerød data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Storcenter Nord data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Tilst data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Skejby data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Holstebro data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Hillerød data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Egå data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Skæring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Ebeltoft data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Viborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Sport24 Outlet i Randers data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Randers Storcenter data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Randers data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Dytmærsken data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Mariagervej data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Thisted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Sport24 Outlet i Thisted data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Aalborg St. Center data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Bilka Skalborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Slotsgade Aalborg data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex i Nørresundby data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Brønderslev data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.m.? I dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Føtex Hjørring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas i Hjørring data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Gratis
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Hele Året
Forløbet udbydes af

Hvordan bruger Matas Skagen data til planlægning, og hvordan kan automatiske prognoser hjælpe med at styre varebestilling, lagerbeholdning, vagtplaner m.v.? Igennem dette undervisningsforløb i matematik, vil eleverne få en forståelse for vigtigheden af databearbejdning, og hvordan man kan bruge matematiske modeller til at regne på, hvad der kommer til at ske i virkeligheden.

Mere info og kontakt
Mød en udvikler – Torben
Mød en udvikler – Torben

Her i videoen kan du møde Torben, som har udviklet forløbet “Byg en vej – Teknologi og asfalt” til 1. – 2. og 5. – 6. klasse til N/T faget. Hør hans tanker om forløbet, og hvad eleverne kan se på et asfaltværk.

“Det bliver mere levende for eleverne”
“Det bliver mere levende for eleverne”

Hør fire lærere fortælle om deres oplevelse med virksomhedsbesøg som en del af undervisningen.

2.g klasse på besøg hos COWI
2.g klasse på besøg hos COWI

Hør direktøren fra COWI og elever og lærer fra Virum gymnasium fortælle om deres oplevelse med et virksomhedsbesøg hos COWI.